فروشگاه الکترونیکی عرضه محصولات فایلی مدارس کشور

فروشگاه الکترونیکی عرضه محصولات فایلی مدارس کشور

در این فروشگاه قصد داریم محصولات آموزشی، طرح های گرافیکی مرتبط با مدارس ، نرم افزارهای آموزشی زبان را برای شما کاربران عزیز ارائه دهیم

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 186
  • بازدید دیروز : 248
  • بازدید کل : 744195

بررسی فیس لیفت سمند، نگاهی به خفن ترین سمند ایران + عکس


بررسی فیس لیفت سمند، نگاهی به خفن ترین سمند ایران +  عکس

نگاهی به تیونینگ

تقویت خودرو، هنری است که بسیاری از علاقه‌مندان خودروبه آن مشتاقند. این هنر، نمادی از علاقه و احساس متفاوتی است که افرادی با آن زندگی می‌کنند. ارتقا دادن خودرو و بهبود عملکرد آن نه تنها برای ظاهر خودرو بلکه به منظور افزایش قدرت موتور، عملکرد سرعت، و تغییراتی در ویژگی‌های فنی و داخلی طراحی می‌شود.

فرایند تقویت خودرو از شروع تا پایان بستگی به سلایق و نیازهای خودرو دارد. بسیاری از متخصصان در این حوزه، با توجه به دستاوردهای علمی و فناوری، پروژه‌هایی را رقم می‌زنند تا به علاقمندان فرصتی منحصر به فرد را بدهند تا با خودروی تقویت شده خود لذت‌ مضاعفی را تجربه کنند. تغییر و تعویض بخش‌های مختلف خودرو با هدف زیباسازی آن و بهبود عملکرد خودرو انجام می‌شود. لذا، افزودن قطعات اسپرت بدنه، بهبود سیستم تعلیق، استفاده از تایرهای ویژه و تغییرات در داخلی خودرو می‌تواند از جمله فرآیندهای تقویت خودرو باشد.

سمندENF

با توجه اینکه شرکت‌های خودروسازی مخصوصا در کشورمان، محصولات را به صورت مناسب و باب دل و سلیقه مخاطبان طراحی و تولید نمی‌کنند، برای علاقه‌مندان به خودروهایی با کیفیت بهتر و ارتقا‌یافته، گزینه‌هایی مانند تیونینگ وجود دارد. این گزینه‌ها، امکان تغییر و بهبود خودرو را به افراد می‌دهند تا به خواسته‌های خود دست‌یابند و خودرویی را داشته باشند که از نظر ظاهری و عملکردی، از رقبای مشابه خود و خودرو کارخانه‌ای برتر باشد. در نهایت، برای علاقه‌مندان به خودروهای تیون شده، تمامی تلاش‌ها برای ارتقای خودرو، با جذابیت و قدرت و همچنین تغییرات هوشمندانه در طراحی و مشخصات فنی خودرو، در نظر گرفته می‌شود تا تجربه رانندگی شان را به سطح کیفیتی جدیدی سوق پیدا کند.

در این بین هیچ خودرویی از دست دوستداران تیونینگ دور نمانده است و حتی خودروی بدور از هیجان و حال و هوای اسپورت مانند سمند که بیشتر به عنوان یک محصول خانوادگی و اقتصادی شناخته می‌شود نیز به زیر تیغ جراحی فعالان حوزه تیونینگ رفته و نتیجه نهایی یک خودرو با حس حال کاملا متفاوت و خاص است که از نسخه اصلی فرسنگ‌ها فاصله گرفته است. در این مقاله به سراغ یکی مجموعه‌های فعال در حوزه تیونینگ کشورمان با نامENFرفتیم و یکی از خاص‌ترین و آخرین خودروهای تیونینگ شده آن‌ها یعنی سمندENFرا مورد بررسی قرار داده‌ایم.

سمند نخستین خودرو ملی

سمند، اولین محصول ملی ایران‌خودرو، مسیر پرفراز و نشیب را به عنوان یک خودرو پرتیراژ طی کرده است. در آغاز راه، به خاطر مسائلی مانند کیفیت پایین‌تر، وزن سنگین‌تر و مشکلاتی مانند به صدا افتادن اتاق، نتوانست در سطح محبوبیت پدرش (پژو ۴۰۵) ظاهر شود و در مقابل همه برتری‌هایی که داشت، با استقبال کمتری مواجه شد. اما با گذر زمان و افزایش آشنایی مردم با آن، سمند توانست اعتماد آن‌ها را جلب کند و موقعیت خود را در بازار برقرار سازد. جوانب مثبتی همچون طراحی نوین‌تر، فضای داخلی مدرن‌تر، کیفیت سواری قابل قبول و امکانات اضافی (نسبت به پژو 405)، باعث شد تا سمند عضو پرفروشی در خانواده ایران‌خودرو شود. در این مدت، تغییرات ناچیز روی آن صورت گرفت؛ به عنوان مثال، مدل تشریفاتی سریر، سمند LX، سورن و سمند پلاس به بازار عرضه شدند. حتی دنانیز به عنوان یک فیس لیفت سنگین از سمند محسوب می‌شود. سمند LX نیز یکی از نسخه‌های قدیمی ولی تاحدودی آپدیت شده سمند است.

کیت‌های بدنهENFبرای خانواده سمند

بنظر می‌رسد این خودرو همچنان طرفداران وفادار خود را دارد که دل از این خودرو کهنه‌کار و حالا نوستالژیک نمی‌کنند و دنبال تزریق هیجان به خودروی ملی سابق و محصول بازنشسته فعلی هستند. شرکتENFفعالیت خود را از سال 1396 با فیس لیفت خودرو سمند آغاز کرده است. فعالیت‌های این شرکت در بخش تیونینگ بدنه و تولید بادی کیت خانواده سمند مورد استقبال قرار گرفته و این شرکت نسبت به انبوه سازی کیت‌های بدنه اقدام کرده است. سپر عقب، سپر جلو، دیفیوزر، چراغ‌های عقب و جلو بخش‌هایی هستند که به صورت اختصاصی و با طراحی خاصENFتولید شده است و می‌تواند بر روی خودروهای سورن و سمند نصب گردد تا شاهد چهره جدیدی از این خودرو قدیمی باشیم که در نگاه اول بسختی شناخته می‌شود و تا حدود بسیار زیادی یادآور محصول محبوب کمپانی داج(دوج) یعنی چلنجر است.

طراحی سمندENF، ظاهر پر ابهت و جدید برای خودرو قدیمی

اگر به شکل بدنه این خودرو که پیش روی ماست توجه نکنیم و نگاهمان به نمایی جلویی معطوف باشد به هیچ وجه دیگر شباهتی به سمند قدیمی ندارد و اولین موضوع که به چشم می‌آید جلوپنجره سیاه رنگ و عریض آن است کاملا یک الگوبرداری از لکسوس محسوب می‌شود.

بر اساس تجربه صاحب خودرو با اضافه شدن جلوپنجره عریض به خودرو، ورودی هوا بهتر شده و دمای موتور در زمان روشن بودن نیز تاحدودی کاهش پیدا کرده است. در این بخش یک سپر جدید به همراه دوچراغ مه شکن گرد نیز به خودرو اضافه شده است و حالت زیباتری به خود گرفته است.

در نمای جانبی یک فلاپ زیر رکاب همرنگ و یکپارچه با بدنه اضافه شده و قوس و برجستگی رو این فلاپ در سپرجلو نیز ادامه پیدا کرده است. آینه‌ها نیز در این خودرو عوض شده است تا جزئیات بیشتری را در بخش کناری ببینیم و از یکنواختی و سادگی ظاهری سمند کاسته شود. رینگ‌های خودرو نیز تغییر کرده و جلوه بهتری به نمای ظاهری داده است.

در نمای عقبی سمند ENFنیز شاهد تغییر گسترده در قطعات غیرفلزی از جمله سپر و چراغ‌ها و دیفیوزر هستیم و شاهد یک نمای کاملا جدید برای سمند و البته شبیه با خودرو چارجر کمپانی آمریکایی داج هستیم. یک دیفیوزر بزرگ که در زیر سپر خودرو نصب شده و یک چراغ مه‌شکن نیز بر روی آن بکاررفته است و یک جفت سراگروز دوقلو کرومی زینت بخش نمای عقب خودرو است.

چراغ‌ خطر عقب خودرو نیز کامل کننده تمام این تغییرات در سمندENFاست. چراغ‌ها به صورت بهم پیوسته تک لاین طراحی شده و نمای جذابی را مخصوصا در شب ایجاد می‌کند. مدل دو لاین این چراغ نیز برای نصب موجود است.

نحوه نصب کیت بدنه سمندENF

نصب این بادی کیت  بر روی تمامی مدل‌های سمند از اولین نسل تا مدل‌های آخر و همچنین سورن قابل نصب است و شرکت تولید کننده برای این کیت‌های بدنه یکسال گارانتی نیز ارائه می‌کند. نصب بادی کیت جدید برای سمند پیر، از نظر ظاهری به این خودرو جذابیت جدیدی بخشیده است و حجم تغییرات در سطحی کاملا امیدوارکننده قرار دارد و می‌توان گفت طراحان مجموعه تیونر در سطح توان خود و همچنین قابلیت‌های بدنه سمند، تغییرات قابل توجهی را در این خودرو ایجاد کرده اند.

نتیجه گیری

تیونینگ خودرو در تمام کشورهای جهان از بزرگترین سرگرمی‌ها و علاقمندی‌های جماعت خودروباز محسوب می‌شود و با توجه به ذوق و سلیقه طراحان و تیونرها طیف گسترده‌ای از بادی کیت‌ها و سایرقطعات تیونینگ برای عرضه به دوستداران این موضوع تولید شده است از جمله مشهورترین تیونرهای جهان می‌توان به منصوری، برابوس، هنسی، نوویتک، تک آرت و… اشاره کرد که با ایجاد تغییرات ظاهری و همچنین فنی، بهترین خودروهای جهان را نیز بهبود بخشیده و جذاب‌تر از همیشه می‌کنند.

جذابیت تیونینگ، این صنعت را به یک رشته پولساز و پرطرفدار تبدیل کرده و مجموعه‌های بزرگی بر این اساس شکل گرفته‌اند و آوازه آن‌ها در سراسر جهان پیچیده است و همچنین باعث اشتغال‌زایی و تولید درآمد بسیار بالایی شده‌اند. استعدادهای نابی نیز در میان ایرانیان فعال در حوزه تیونینگ خودرو در سطح کشوری و حتی بین‌المللی مانند مجموعه منصوری وجود دارد که توانمندی آن‌ها در تیونینگ، این شرکت را به مشهورترین تیونر خودروهای لوکس تبدیل کرده است. مجموعه‌های جوانی مانندENFنیز در صورت حمایت شدن و بها دادن به صنعت تیونینگ توسط مسئولان، می‌توانند سهم مناسبی در رونق این کسب و کار در کشورمان داشته باشند و به شکوفایی استعدادهای جوان در حوزه خودرو کمک کنند.

 

 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کیت بدنه می‌توانند به پیج اینستاگرام @Amin.vossen به مراجعه کنند.

 

در صورتی که تمایل دارید خودرو سمند خود را به این شکل تغییر دهید با ما تماس بگیرید.

پیج اینستاگرام @Amin.Vossen

 

لیست آپشن های سفارشی این سمند خفن :

 

گرم کن صندلی

چراغ جلو اسپرت

هدلایت

موقعیت یاب و ردیاب حرفه ای

باز و بسته کردن درها با گوشی از هرجا

سنسور دما و فشار باد لاستیک

سیستم هشدار پنچری لاستیک ها

دوربین ۳۶۰ درجه هوشمند با قدرت تشخیص پلاک و چهره افراد دوربین با قابلیت زوم ده برابری فول اچ دی

سیستم کنترل ارتفاع خودرو (پنوماتیک )

کنترل ارتفاع چرخ ها با مانیتور، گوشی و ریموت هر چرخ جداگانه

رینگ اسپورت ۱۶ ووسن چرخشی

چراغ عقب خطی

شیشه دودی

سقف پانوراما

آینه برقی تاشو

دوربین ثبت حوادث جلو و عقب خودرو

مانیتور ۱۱ اینچ اندروید

صفحه کیلومتر طرح جدید

سپر جلو طرح لکسوس

هشدار باز شدن در و ضربه روی موبایل

هشدار نزدیک شدن افراد به خودرو روی موبایل

نمایش اطراف خودرو از راه دور روی موبایل

خاموش کردن خودرو با موبایل

سیستم تنظیم فشار باد لاستیک ها

سنسور باران

چراغ بدرقه

اینترنت وای فای خودرو

سیستم اخطار پنجری

کنترل کامل چراغ ها با ریموت

هشدار حرکت خودرو ،هشدار باز شدن درها ،هشدارضربه خوردن، هشدار قطع برق و دزدیدن باتری خودرو

اتولایت

بسته شدن خودکار شیشه ها(پاور ویندوز) با گوشی و ریموت

سنسور فاصله دنده عقب

رادار نقطه کور

سنسور تشخیص آتش سوزی و دود

سنسور تشخیص صدای کودک

دوربین دید در شب (نایت ویژن)

چراغ خطر مه شکن لیزری عقب

سنسور پا صندوق عقب kick) sensor)

اتمسفر لایت کهکشانی‌ زیر خودرو

رادار بین خطوط

تشخیص فاصله طولی خودرو

هشدار خواب آلودگی

نورپردازی بال فرشته‌ دوطرف خودرو

قابلیت شنود صدای اطراف و داخل خودرو

قابلیت مکالمه با داخل کابین یا بیرون خودرو از راه دور

دیفیوزر چهار اگزوز عقب

کیلس استارت

بسته شدن درها آینه ها و شیشه ها با دور شدن از خودرو

روشن و خاموش کردن خودرو با ریموت

 

  انتشار : ۱۱ فروردین ۱۴۰۳               تعداد بازدید : 42

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

همدان - خ خواجه رشید، کوچه هواپیمایی، نوپرداز هنر

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "موسسه نوپرداز هنرRafiee Artist Co" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما